finanse

Jak wypromować nowy biznes w branży gastronomicznej?

Otwarcie nowej marki we wszystkich przypadkach wiąże się z licznymi dylematami. Jednym   jest metoda dotarcia do klientów. To sondowanie jest niezwykle istotne w specjalności gastronomicznej, bo z jednej strony sektor jest w wielu miejscach nabity, z drugiej tymczasem klienci częstokroć wybierają to, co poprzednio znają. Jakże więc zwabić klienci do nieznanego lokalu?

Przemysł turystyczny – rozwijająca się gałąź rynku w licznych państwach

Przemysł turystyczny dynamizuje się w zaskakującym tempie na całym świecie. Jest to nie tylko spowodowane ekonomicznym rozwojem gospodarki rozmaitych krajów. Najnowsze technologie, wciąż coraz bardziej dostępne cenowo bilety lotnicze, brak zamkniętych granic, bądź też łatwe uzyskanie wizy turystycznej – wszystkie te rzeczy sprawiają, że bardzo łatwo da się, mając właściwą sumę pieniędzy, wyruszyć w nieznane i zobaczyć nowe miejsca.